7 komentarzy nt. “PENIDA, LEMBONGAN, CENINGAN – TRZY WYSEPKI RZUT BERETEM OD BALI

  1. Pięknie! i choć rzeczywistosc bywa tam brzydka to jednak mam bardzo miłe wspomnienia. I sorry że Ci tak marudziłam.

    1. Wyjątkowo brzydka była ta miejscowość na Penidzie, i ten hotel beznadziejny i ciulate żarcie. Reszta była fajna, oprócz Twojego wymarzonego wodospadu oczywiście 😂
      Ja najcieplej mysle o Lembongan, tam panowała bardzo relaksująca atmosfera.

      Następnym razem, jak pojedziemy w takie rejony, to nie ma bata – bierzemy skutery 🛵🛵

  2. Ładnie bardzo tam było a ty marudzisz 🤣. Dzięki za ciekawą lekturę i zarąbiste fotki 👍Buzuaki😘🤗

  3. Magda bradzo ci dziękuję 😘😘😘
    Gdybyś jeszcze napisała, że specjalnie dla mnie tam pojechałaś, to wyskoczyłbym z butów 🤪
    Zdjęcia są świetne i wcale nie żałuję, że nie ma na nich wodospadu. Wiesz jakie są moje preferencje. Penida zajebista, nie mogę sobie wybaczyć, że będąc na Bali tam nie pojechałem.
    No ale wtedy nie znałem jeszcze twoich zdjęć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *